El primer Ple ordinari de 2026 de l’Ajuntament de Cunit s’ha desenvolupat amb normalitat en el qual s’han debatut i temes de diferents Ć rees.

Del departament de Secretaria s’ha portat a l’aprovació l’acta del Ple de data 27 de novembre de 2025.

De l’ƀrea de Territori, Promoció de la Ciutat i Innovació, el Ple ha aprovat diversos assumptes:

El primer, la modificació puntual de l’inventari general de Bens de l’Ajuntament de Cunit.

El Ple ha declarat d’InterĆØs municipa o d’utilitat pĆŗblica munucuapl a la finca denominada ‘Casa MarquĆØs’ i Bonificar-la amb el 95% de l’ICIO, com a BECIL (bĆ© Cultural d’InterĆØs Local) que Ć©s.

S’ha aprovat donar conformitat al Text Refós de la Modificació Puntual 11 del POUM, s’incorporen dos informes que demana la Comissió d’Urbanisme.

El Ple tambĆ© ha aprovat la ‘Modificació Puntual 14 del POUM de Cunit relativa a l’ajust de parĆ metres UrbanĆ­stics dins de l’Ć mbit del sector PPSUD2 ‘Pla de Cunit 2’ (Illa 05). La previsió Ć©s construĆÆr 90 pisos de protecció oficial, els aparcaments no poden ser soterrats pel nivell freĆ tic, com a compensació es constuirĆ  una planta mĆ©s per tal de poder tenir els 90 habitatges de protecció oficial amb els aparcaments a nivell de carrer.

De l’ƀrea de Serveis Personals, el Ple ha aprovat el Conveni General de Joventut, de delegació de competĆØncia per activitats complementĆ ries i de colĀ·laboració per a l’assistĆØncia tĆØcnica en l’Ć mbit de la joventut, entre el Consell Comarcal del Baix PenedĆØs i l’Ajuntament de Cunit.

De l’ƀrea de transició ecològica i seveis comunitaris s’ha aprovat les tarifes del servei urbĆ  de taxis a Cunit, acutalitzats a 2026:

Baixada de bandera diürna laborable 5,24 i 1,33 euros km; Baixada de bandera nocturna laborable,festius i caps de setmana 7,09 i 1,60 euros km.

Pel que fa a les mocions que han presentat els grups municipals, les dues primeres no han estat aprovades:

  • Moció presentada pel grup municipal ERC per a la creació de zones d’ombra a la vorera i carril bici de la C31 (Cunit SUD2).
  • Moció presentada pel grup municipal ERC per a la creació d’un fons d’inversions per al Baix PenedĆØs amb el cĆ non general per la concessió demanial que s’adjudica a IDIADA AUTOMOTIVE TECHNOLOGY SA.
  • Moció presentada pel Grup Municipal Impulsem Cunit per proposar solucions a la mobilitat davant les afectacions de les properes obres a la R2SUD.

 

Galeria d'imatges

Comparteix aquesta noticia

X
Threads
Facebook
WhatsApp
Telegram
Imprimir
Email