Per Decret d’Alcaldia 2018-0211 de data 19 de gener de 2018 s’aprova la modificació de l’organització política pel que fa a la determinació de les diferents regidories, àmbit funcional de les mateixes i Tinents d’Alcalde i Regidors/es adscrits/es a les mateixes, quedant de la següent manera:

ALCALDIA

  • Lideratge i planificació estratègica municipal
  • Coordinació de les àrees
  • Assessorament jurídic
  • Servei de Secretaria
  • Oficina d’Atenció al Ciutadà
  • Finestreta electrònica
  • Gestió del patrimoni
  • Arxiu municipal
  • Assegurances
  • Presidència dels consells municipals
  • Estadística i padró
  • Registre civil i Registre d’Unions de parelles de fet
  • Creació d’òrgans de gestió, coordinació i de participació ciutadana
  • Totes aquelles que no estigui designades a cap àrea

Cultura i festes:

  • Promoció i difusió cultural i de les tradicions
  • Promoció i protecció de les Festes populars i tradicionals
  • Organització d’esdeveniments culturals i festius
  • Política lingüística
  • Gestió de les polítiques de suport a les entitats i col•lectius culturals

Alcaldessa:

Sra. Montserrat Carreras Garcia

REGIDORIA D’HISENDA I RELACIONS INSTITUCIONALS

L’esmentada regidoria inclou els següents àmbits funcionals:

-Hisenda Pública

  • Control dels comptes
  • Control de facturació
  • Control de la despesa
  • Gestió d’Intervenció
  • Servei de Tresoreria
  • Servei de Recaptació i Gestió Tributària
  • Servei de compres i subministraments
  • Pressupostos

-Relacions institucionals :

  • Relacions institucionals i interadministratives
  • Protocol i relacions públiques
  • Gestió de la imatge corporativa institucional
  • Gestió dels mitjans de comunicació municipal
  • Elaboració de continguts de comunicació externa i relació amb els responsables de la informació de mitjans de comunicació
  • Planificació, disseny i implementació de les campanyes informatives i de publicitat de totes les àrees i serveis de l’Ajuntament
  • Coordinació de les accions de govern.

Tinent d’Alcalde adscrit:

Sr. Pedro Ruiz Monje

REGIDORIA D’URBANISME I RECURSOS HUMANS

L’esmentada regidoria inclou els següents àmbits funcionals:

-Recursos Humans:

  • Polítiques de promoció i gestió dels recursos humans adreçades a la governança local i a la millora de l’administració pública

-Urbanisme, Obres i Habitatge:

  • Gestió i execució del planejament urbanístic local
  • Servei d’arquitectura
  • Polítiques de promoció i accés a l’habitatge
  • Ocupació via pública
  • Obres Públiques
  • Llicències d’obres
  • Control i inspecció del cost d’actuació, manteniment i urgències municipals
  • Llicències d’activitats
  • Mobilitat i transports públics
  • Gestió tècnica dels serveis municipals

Tinent d’Alcalde adscrit:

Sr. Julio Ramon Berrio

REGIDORIA DE SEGURETAT CIUTADANA, ESPORTS I JOVENTUT

L’esmentada regidoria inclou els següents àmbits funcionals:

-Seguretat ciutadana:

  • Policia Local
  • Protecció Civil
  • Coordinació del sistema de seguretat ciutadana
  • Implementació i control del pla de seguretat municipal.
  • Implementació i control del Pla de Protecció Civil
  • Coordinació, seguiment i control de la vigilància a les platges
  • Gestió i seguiment del Servei d’ambulàncies
  • Disseny i implementació de polítiques de proximitat

-Esports i Joventut:

  • Gestió de les infraestructures esportives
  • Promoció de l’esport
  • Gestió de les polítiques de suport a les entitats, col•lectius i clubs esportius
  • Pla Local de Joventut
  • Promoció i suport a les entitats i col•lectius de joves
  • Programació i implementació de polítiques transversals de joventut, incloent el centre d’educació secundaria
  • Assessorament i suport al jovent
  • Gestió del suport a les entitats i col•lectius joves
  • Foment i recolzament del voluntariat en els àmbits competencials de la regidoria

Tinent d’Alcalde adscrit:

Sr. Ivan Faccia Serrano

REGIDORIA DE MEDI AMBIENT, VIA PÚBLICA I PLATGES

L’esmentada regidoria inclou els següents àmbits funcionals:

-Medi ambient:

  • Gestió dels residus
  • Sostenibilitat mediambiental
  • Desenvolupament i implementació de l’Agenda‐21
  • Gestió i control de platges
  • Control de la jardineria i neteja viària
  • Impuls de les energies renovables
  • Formació en energies renovables i sostenibilitat
  • Servei meteorològic
  • Qualitat ambiental
  • Promoció d’accions, activitats i jornades de sensibilització mediambiental
  • Obtenció de les certificacions mediambientals
  • Planificació, implementació i control del Pla d’eficiència energètica
  • Planificació, implementació i control del Pla especial d’antenes i telefonia mòbil
  • Control de l’impacte i evolució del Parc Energètic de Foix
  • Control de la contaminació visual i acústica
  • Control de la salubritat pública
  • Disseny i implementació de polítiques adreçades a la recuperació dels Recursos agraris sostenibles
  • Gossera municipal

-Via Pública:

  • Gestió i control de neteja d’edificis municipals i de competència municipal
  • Control ordinari dels serveis de subministrament
  • Control ordinari de l’enllumenat públic
  • Control ordinari del servei de manteniment de les instal•lacions dels edificis municipals
  • Gestió i control del servei del cicle integral de l’aigua
  • Brigada municipal

-Platges:

  • Gestió integral de platges.
  • Organització de fires i activitats al front marítim
  • Desenvolupament i gestió d’iniciatives per la dinamització i aprofitament del front marítim.

Tinent d’Alcalde adscrit :

Sr. Antonio Martínez Pascual

REGIDORIA DE PROMOCIO ECONÒMICA, TECNOLOGIES DE LA INFORMACIÓ I LA COMUNICACIÓ I SERVEIS SOCIALS

L’esmentada regidoria inclou els següents àmbits funcionals:

-Promoció econòmica:

  • Polítiques d’atenció als consumidors i usuaris
  • Polítiques de promoció de l’economia sostenible
  • Polítiques de foment i impuls a l’activitat econòmica, comercial i empresarials
  • Suport als emprenedors
  • Promoció de l’activitat econòmica del municipi en mercats estrangers.
  • Estudi, definició i proposta d’estratègies, plans, projectes i directrius d’actuació en matèria de promoció econòmica del municipi.
  • Foment de noves activitats econòmiques
  • Polítiques de dinamització del comerç local (empresa comercial i de serveis)
  • Activitats firals

-TIC:

  • Promoció, foment i gestió de les TIC en la gestió municipal i accés de la Ciutadania
  • Serveis informàtics

– Serveis socials

  • Assistència social i primària
  • Atenció a la infància
  • Suport a les famílies
  • Gestió del suport a les entitats i col•lectius de caire social
  • Cooperació, solidaritat i ajudes humanitàries
  • Actuacions de foment de l’equitat social

Tinent d’Alcalde adscrit:

Sr. Xavier Salvadó Usach

REGIDORIA DE TURISME, PATRIMONI, ENSENYAMENT, FORMACIÓ I OCUPACIÓ

L’esmentada regidoria inclou els següents àmbits funcionals:

-Turisme i Patrimoni:

  • Polítiques de promoció turística del municipis
  • Gestió de les infraestructures inherents a aquesta regidoria
  • Polítiques de promoció, conservació i difusió del patrimoni cultural i arquitectònics

-Ensenyament, formació i ocupació:

  • Assistència i suport als centres educatius públics del municipi
  • Gestió de les Llars d’Infants Municipals
  • Programes de promoció i suport educatiu a famílies de fills i filles en edat Escolar
  • Gestió de les polítiques de suport a les entitats i col•lectius educatius
  • Gestió de l’Escola municipal de formació Dolors Paul
  • Escola de música municipals
  • Biblioteca municipal
  • Actuacions de col•laboració amb serveis complementaris a l’educació
  • Gestió dels programes de foment i formació ocupacional
  • Borsa de treball
  • Gestió de les infraestructures inherents a la regidoria

Regidor adscrit:

Sr. Jaume Casañas Carballido

REGIDORIA D’IGUALTAT, GENT GRAN I SANITAT

L’esmentada regidoria inclou els següents àmbits funcionals:

-Igualtat, gent gran i sanitat:

  • Polítiques per a les dones
  • Programes a favor de persones amb disminució
  • Accions que fomentin la igualtat entre persones
  • Coordinació amb el Centre d’Assistència Primària
  • Transport adaptat
  • Foment de la salut
  • Cementiri
  • Assistència i suport a la tercera edat
  • Gestió del suport a les entitats i col•lectius de gent gran
  • Dinamització del col•lectiu de gent gran
  • Gestió del SAD
  • Relacions amb els Centres Geriàtrics
  • Gestió de les infraestructures inherents a la regidoria

Regidora adscrita:

Sra. Lola Domènech Bartomeu

REGIDORIA DE RELACIONS CIUTADANES

  • Polítiques de foment i promoció de la participació ciutadana
  • Polítiques de foment i promoció de l’associacionisme
  • Polítiques d’immigració
  • Gestió dels equipaments comunitaris
  • Polítiques de cohesió social i ciutadana
  • Servei de Voluntariat
  • Registre municipal d’associacions
  • Establiment de criteris generals de suport a entitats i col•lectius
  • Gestió del suport al col•lectius no adscrits a cap àrea

Regidor adscrit:

Sr. Martin Julio Grondona

Close Menu