El festival, que se celebrarĆ del 31 de juliol al 3 dāagost a Cunit, ha programat una dotzena dāespectacles per a tots els pĆŗblics.Ā
Han passat deu edicions, des que el FESHUMOR plantava, per primer cop, un escenari per a la comĆØdia a Cunit āi tambĆ©, a tot el Baix PenedĆØsā. Des de llavors, el que va comenƧar com un concurs de monòlegs, sāha convertit en una cita anual per on passen els millors còmics i còmiques del nostre paĆs i de lāEstat.
Una desena edició del FESHUMOR, que se celebrarĆ entre el 31 de juliol i el 3 dāagost. Quatre dies, en quĆØ per lāescenari situat a la plaƧa Jaume Vidal del municipi hi passaran artistes de la talla de Joan Pera amb el seu espectacle unipersonal āUna estona amb Joan Peraā; Pep Plaza amb āJazz som aquĆā, un show que barreja el so jazz de la Big Band Jazz Maresme amb lāhumor dāun dels imitadors mĆ©s reconeguts de casa nostra; Clara Ingold amb el seu monòleg mĆ©s nou āPaloma de parqueā; o els humoristes Txabi Franquesa i Javi Sancho, que actuaran plegats en un espectacle que nomĆ©s es podrĆ veure al FESHUMOR.
El format pòdcast guanya presĆØncia en aquesta desena edició del FESHUMOR amb dues propostes, āDĆ©us i Simisā dāAlbert BazĆ”n i Marc Cadafalch i āPena y PĆ”nicoā de La Prados i Raquel HervĆ”s. A mĆ©s, com a novetat, el festival de comĆØdia del PenedĆØs, juntament amb la productora HilĆ ria, han preparat tres rondes de comĆØdia amb alguns dels millors còmics del panorama catalĆ com Adri Romeo, Maria Lyona, Ćlex Vila, Vanessa Valero i fins a 12 còmics i còmiques de casa nostra.
Lāedició dāenguany del FESHUMOR lāinauguraran Irene Minovas, Elisenda Pineda, Carles SĆ”nchez i Sergio Picón, que seran els encarregats de repartir els primers riures en la gala inaugural dāaquesta desena edició. Tres dies desprĆ©s, la cloenda anirĆ a cĆ rrec del colĀ·lectiu āRiures en valenciĆ ā amb Maria Juan, les Germanes Pintoresque i la Maga Patricia Ferrero. A mĆ©s, abans de la gala de cloenda, tornarĆ la improvisació al festival de la mĆ de Impro Acatomba.
ENTRADES A LA VENDA, AQUEST DIVENDRES
Les entrades per als diferents espectacles es podran adquirir a partir dāaquest divendres 4 de juliol al web del festival, feshumor.cat. Per primera vegada, lāAssociació Cultural FESHUMOR Cunit ha establert un preu simbòlic per a alguns dels espectacles (entre 3 i 5 euros), que servirĆ , en forma de donatiu, per continuar impulsant la cultura al PenedĆØs.
El festival estĆ organitzat per lāAssociació Cultural FESHUMOR Cunit i lāAjuntament de Cunit, amb la colĀ·laboració del Patronat de Turisme de lāAjuntament de Cunit i el suport de diferents sponsors i patrocinadors.
