El festival, que se celebrarĆ  del 31 de juliol al 3 d’agost a Cunit, ha programat una dotzena d’espectacles per a tots els pĆŗblics.Ā 

Han passat deu edicions, des que el FESHUMOR plantava, per primer cop, un escenari per a la comĆØdia a Cunit –i tambĆ©, a tot el Baix PenedĆØs–. Des de llavors, el que va comenƧar com un concurs de monòlegs, s’ha convertit en una cita anual per on passen els millors còmics i còmiques del nostre paĆ­s i de l’Estat.

Una desena edició del FESHUMOR, que se celebrarĆ  entre el 31 de juliol i el 3 d’agost. Quatre dies, en quĆØ per l’escenari situat a la plaƧa Jaume Vidal del municipi hi passaran artistes de la talla de Joan Pera amb el seu espectacle unipersonal ā€œUna estona amb Joan Peraā€; Pep Plaza amb ā€œJazz som aquĆ­ā€, un show que barreja el so jazz de la Big Band Jazz Maresme amb l’humor d’un dels imitadors mĆ©s reconeguts de casa nostra; Clara Ingold amb el seu monòleg mĆ©s nou ā€œPaloma de parqueā€; o els humoristes Txabi Franquesa i Javi Sancho, que actuaran plegats en un espectacle que nomĆ©s es podrĆ  veure al FESHUMOR.

El format pòdcast guanya presĆØncia en aquesta desena edició del FESHUMOR amb dues propostes, ā€œDĆ©us i Simisā€ d’Albert BazĆ”n i Marc Cadafalch i ā€œPena y PĆ”nicoā€ de La Prados i Raquel HervĆ”s. A mĆ©s, com a novetat, el festival de comĆØdia del PenedĆØs, juntament amb la productora HilĆ ria, han preparat tres rondes de comĆØdia amb alguns dels millors còmics del panorama catalĆ  com Adri Romeo, Maria Lyona, ƀlex Vila, Vanessa Valero i fins a 12 còmics i còmiques de casa nostra.

L’edició d’enguany del FESHUMOR l’inauguraran Irene Minovas, Elisenda Pineda, Carles SĆ”nchez i Sergio Picón, que seran els encarregats de repartir els primers riures en la gala inaugural d’aquesta desena edició. Tres dies desprĆ©s, la cloenda anirĆ  a cĆ rrec del colĀ·lectiu ā€œRiures en valenciĆ ā€ amb Maria Juan, les Germanes Pintoresque i la Maga Patricia Ferrero. A mĆ©s, abans de la gala de cloenda, tornarĆ  la improvisació al festival de la mĆ  de Impro Acatomba.

ENTRADES A LA VENDA, AQUEST DIVENDRES

Les entrades per als diferents espectacles es podran adquirir a partir d’aquest divendres 4 de juliol al web del festival, feshumor.cat. Per primera vegada, l’Associació Cultural FESHUMOR Cunit ha establert un preu simbòlic per a alguns dels espectacles (entre 3 i 5 euros), que servirĆ , en forma de donatiu, per continuar impulsant la cultura al PenedĆØs.

El festival estĆ  organitzat per l’Associació Cultural FESHUMOR Cunit i l’Ajuntament de Cunit, amb la colĀ·laboració del Patronat de Turisme de l’Ajuntament de Cunit i el suport de diferents sponsors i patrocinadors.

Galeria d'imatges

Comparteix aquesta noticia

X
Threads
Facebook
WhatsApp
Telegram
Imprimir
Email