La jove cunitenca Mertixell Martinez Novau ha escollit la Ruta de la Transhumà ncia de Cunit a Santa Coloma de Queralt com a Treball Final del Mà ster que està realitzant. Amb aquesta temà tica, la cunitenca realitzarà un estudi a fons i un treball metodològic i, a més, un catà leg dels actius i de tots els recursos de la Ruta en el seu conjunt.
El TFM contemplarà també de diferents propostes de comercialització de la Ruta com a producte turÃstic.
La jove presentarà aquest estudi a unes Beques de Turisme de la Generalitat de Catalunya. A la fotografia apareix amb Aaron Gutierrez i Jordi Blay, coordinador del Mà ster i tutor del Treball Final de Mà ster, respectivament, qui donen suport a la investigació de la seva alumna en nom de la Universitat Rovira i Virgili.
Jaume Casañas, regidor de Turisme i Patrimoni de Cunit, felicita la jove cunitenca per aquesta elecció, i també destaca la importà ncia «que una persona jove del municipi s’interessi i posi en valor episodis i actius de la nostra història. Amb la seva recerca la Meritxell posa el seu granet de sorra en donar a conèixer aquesta Ruta que va ser determinant per Cunit i per les poblacions per on passava. Felicito la Meritxell i l’encoratjo en la seva investigació. Li desitgem molta sort».
