La Diputació de Tarragona va convocar una línia de subvencions destinades a Ajuntaments, entitats municipals descentralitzades i altres ens dependents, de la demarcació de Tarragona per a projectes i activitats culturals o d’interès per la ciutadania, de caràcter singular, per a l’any 2021.

La Diputació de Tarragona ha concedit a l’Ajuntament de Cunit dita subvenció, destinada al finançament a les visites al Neoparc, per un import de 3.961€.

La finalitat d’aquesta subvenció és finançar les visites al Neoparc, Parc Arqueològic de la Creueta, situat darrere de la Biblioteca Municipal Marta Mata. Unes visites que es realitzen amb les escoles del nostre municipi, dins el projecte Patrimoni. Amb aquest projecte es pretén contribuir a la divulgació del coneixement del patrimoni històric local, difondre les bases de les cultures que han trepitjat el territori i han deixat empremta a través de les restes arqueològiques, edificacions o altres fonts de coneixement, donar valor al patrimoni històric i la seva preservació.

Galeria d'imatges

Comparteix aquesta noticia

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Imprimir
Email