Comparteix aquesta noticia

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram
Share on print
Imprimir
Share on email
Email

El grup empresarial al qual pertany SOREA ha evolucionat cap a una única marca de serveis del cicle integral de l’aigua a Catalunya: Agbar.

A partir de l’1 de gener de 2021, els serveis que fins ara prestava SOREA passen a ser gestionats
per Agbar com a nou gestor del servei. Aquest canvi no suposa cap modificació en la prestació del servei, de forma que es mantenen els contractes que s’han subscrit amb SOREA. 

Per tant, a partir de l’1 de gener, les factures ja arribaran amb el nom d’AGBAR.

Per adreçar-se a Agbar es podrà fer a través dels mateixos canals d’atenció telefònica: per atenció
comercial, al 934 953 540; per reclamacions, al 900 405 070; i, per avaries, al 900 304 070. Les  oficines d’atenció també segueixen obertes per atendre amb cita prèvia. Ara bé, la pàgina web de la companyia passa a ser www.agbarclients.cat. I el perfil de Twitter @agbarclients.

Galeria d'imatges