El Mes del xató tindrà lloc durant tot el febrer als establiments de Cubelles i Cunit
Durant tot el mes de febrer de 2019 es realitzarà la quarta edició del Mes del Xató al Penedès Marítim. Els establiments de Cunit i Cubelles que vulguin participar poden presentar les inscripcions fins al dilluns 10 de desembre.
Després de la bona acollida de les tres edicions anteriors, enguany s’espera una participació que superi la vintena d’establiments de restauració. A la tercera edició es van vendre més de 1.500 menús del xató durant els 28 dies que va durar la campanya, el que va suposar un impacte econòmic directe de més de 25.000 €.
Aquesta iniciativa es manté com a aposta de les regidories de Turisme de Cunit i Cubelles per promocionar un producte típic de la gastronomia local com el xató amb la doble finalitat, d’una banda donar suport al sector de la restauració en temporada baixa, i per l’altra potenciar la gastronomia com un dels actius turístics del Penedès Marítim.
La campanya manté els mateixos incentius que les anteriors edicions, és a dir, dos sortejos de sopars per els comensals que hi participin, i l’obligació d’anar a dos establiments col·laboradors.
Per últim, les inscripcions poden realitzar-se fins el proper el proper dilluns 10 de desembre de 2018 a les Oficines de Turisme de Cunit i Cubelles, o bé per correu electrònic a turisme@cunit.cat o a turisme@cubelles.cat. Durant aquests 15 dies aquells establiments que desitgin realitzar publicitat del seus establiments de restauració en diversos formats es poden posar en contacte també al correu electrònic deconomica@cubelles.cat.
Per últim us recordem els establiments guanyadors de la tercera edició dels Mes del Xató al Penedes Marítim van ser els següents:
Millor Xató de Cunit 2018: El Asador de Cunit
Millor Xató de Cubelles 2018: La Salseta
Millor Xató del Penedès Marítim 2018 : El Peixet
Millor menú del Xató del Penedès Marítim 2018: El Peixet