Degut a les restriccions, actualment l’equipament juvenil Espai Jove no està obert al públic com a espai de trobada ni pot oferir activitats en format presencial, no obstant això, el servei de joventut continua actiu com a Punt d’Informació Juvenil i s’ha complementat amb la incorporació d’un dinamitzador i una dinamitzadora juvenil que, fins que la situació no permeti la obertura de l’equipament, portaran a terme la seva tasca d’intervenció en medi obert interactuant amb els i les joves per detectar quines són les seves necessitats, i estaran setmanalment de forma presencial a l’institut Ernest Lluch apropant informació de tot allò que pugui ser d’interès per l’alumnat.

Abans de finalitzar les classes al desembre, van fer la seva presentació a l’institut Ernest Lluch i Martin, passant per totes les aules per oferir a l’alumnat el seu suport i assessorament en tot allò que necessitin.

La tasca principal és afavorir el desenvolupament personal del jovent, apropant-los la informació i donar-los a conèixer tots els recursos existents que tenen al seu abast, ja siguin socials, educatius o de lleure.

Tots els i les joves que vulguin contactar amb el servei de joventut ho poden fer a través del correu electrònic joventut@cunit.cat, per instagram @jovescunit o per wathsapp al 628299986.

Galeria d'imatges

Comparteix aquesta noticia

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Imprimir
Email