A partir del dia 1 de desembre, Cunit tornarà a oferir a la població el servei de bus urbà, inexistent al municipi des de mitjans de 2012.

El servei, que ha estat adjudicat a l’empresa Plana, compta amb un recorregut adaptat als horaris de tren, també als de l’Institut Ernest Lluch i amb els del CAP Cunit. A més a més, també s’ha portat a terme la integració tarifària amb l’ATM.

Els preus dels títols del bus són 1€ per viatge, 5€ els 10 viatges i 20€ 60 viatges en un mes, que es vendran en el mateix autobús.

El servei cobreix tot el terme i, segons l’estudi de l’AMTU, hi ha una parada a menys de 8 minuts caminant.

L’inici i el final és a la parada de l’estació de tren, on hi ha instal·lada la marquesina principal. En total, hi haurà 16 freqüències diàries, 4 de les quals arriben a Costa Cunit. El recorregut total es realitza en 45 minuts i l’itinerari que no puja fins Costa Cunit es realitza en 35 minuts.

L’alcaldessa Dolors Carreras celebra la recuperació d’aquest servei per “tota la població, recuperem el servei de bus atenent a la demanda de la ciutadania, de tots els sectors, amb un recorregut extens que arriba també a les zones de muntanya. Considerem la posada en marxa del Bus Urbà com a una millora de la mobilitat i de la qualitat de vida  dels cunitencs i cunitenques”.

 

Galeria d'imatges

Comparteix aquesta noticia

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Imprimir
Email