El Ple de l’Ajuntament de Cunit ha aprovat els següents assumptes:
L’ esborrany de les actes de sessions de dates 28/09/2023Ā iĀ 26/10/2023
S’ha donat conformitat al text refós MPPOUM NĆM. 9 de la Masia del Rectoret.
Com a punt destacat a nivell econòmic s’ha aprovat provisionalment el Pressupost General de l’Ajuntament per l’exercici 2024 i la plantilla de personal.
Aixà com també de la mateixa regidoria, el 29è expedient de modificació de crèdits del Pressupost inicial de 2023.
A proposta de la regidoria de Medi Ambient i Serveis PĆŗblics s’ha aprovat la revisió de preus 2021-2022 del contracte per a la gestió integral de l’enllumenat pĆŗblic presentat per l’empresa SECE S.A.
El Ple ordinari ha comptat amb mocions que han presentat els diferents grups municipals:
MOCIĆ PRESENTADA PEL GRUP MUNICIPAL DEL PP CONTRA LA TRAMITACIĆ DāUNA LLEI DāAMNISTIA
MOCIĆ PRESENTADA PEL GRUP MUNICIPAL DE VOX PER SOLĀ·LICITAR LāINCREMENT DāEFECTIUS DE LA POLICIA LOCAL I LāESTUDI DāINCORPORACIĆ DāUNA UNITAT CANINA
MOCIĆ PRESENTADA PELS GRUPS MUNICIPALS IMPULSEM CUNIT I SOCIALISTA PER DEMANAR LāADHESIĆ A LA ILP PER A LA PROPOSICIĆ DE LLEI DE GARANTIES DE FINANĆAMENT DEL SISTEMA EDUCATIU CATALĆ PER UN MĆNIM DEL 6% DEL PIB PER A LāEDUCACIĆ