La Policia Local de Cunit estĆ realitzant formació als agents de nova incorporació del desfibrilĀ·lador extern automĆ tic (DEA). A mĆ©s, tambĆ© s’estĆ efectuant el reciclatge als agents que ja disposen d’aquesta formació.
La formació estĆ impartida pel tĆØcnic de protecció civil de Cunit i Ć©s oficial del Consell CatalĆ de Ressuscitació. Aquesta formació es realitza conjuntament amb la de reanimació cardiopulmonar, amb l’objectiu de donar resposta immediata a peu de carrer a ciutadans que pateixin una aturada cardĆaca. Aquests desfibrilĀ·ladors es troben a diferents equipaments municipals aixĆ com a vehicles policials.
El DEA Ć©s un dispositiu que detecta automĆ ticament l’aturada cardĆaca d’una persona i permet aplicar de manera immediata una desfibrilĀ·lació.
