Atesa la situació actual a causa del Covid-19 i la declaració de l’Estat d’Alarma, TOTES les sol·licituds s’hauran de fer telemàticament mitjançant la Seu Electrònica.

Per sol·licitar un volant i/o un certficat d’empadronament cal que, un cop a la pàgina d’inici de la Seu Electrònica escolliu el tràmit destacat anomenat “SOL·LICITUD VOLANT/CERTIFICAT EMPADRONAMENT”.

Caldrà que us identifiqueu electrònicament. Si no disposeu de cap certificat electrònic o del DNI electrònic amb un lector de targetes per l’ordinador, podeu identificar-vos amb el IdCat Mòbil. Teniu disponible un vídeo explicatiu de com donar d’alta aquest servei clicant al següent enllaç.

Com donar-se d’alta l’IdCat Mòbil?

Si necessiteu volants o certificats individuals de cadascun dels membre de la unitat familiar cal que cada interessat faci la seva sol·licitud individual o bé escollir el tràmit anomenat “Instància General” i especificar allò que es necessiti.

El document sol·licitat es posarà a disposició de l’interessat a la Bústia Electrònica dins de la Seu Electrònica. EN CAP CAS, S’ENVIARÀ EL VOLANT O CERTIFICAT D’EMPADRONAMENT PER CORREU ELECTRÒNIC”.