PAS 1:
Accedir a la Seu Electrònica de l’Ajuntament.
PAS 2:
Entrar a l’apartat “Catàleg de Tràmits” i cerqueu el procediment que voleu tramitar. Per cercar un procediment es pot fer de les següents maneres:
- Obrir el desplegable i cercar la matèria que necessiteu
- A través del quadre de cerca anomenat “Buscar tràmits“
En cas que el tràmit desitjat no estigui disponible per a la tramitació electrònica, podeu utilitzar el tràmit “Instància General“.
PAS 3:
Un cop triat el tràmit desitjat clicar “Tramitació Electrònica“.
PAS 4:
Per poder iniciar el tràmit cal identificar-se. Podreu escollir entre les diferents opcions que ofereix la seu electrònica.
En cas de no disposar de cap mitjà d’identificació, podeu donar-vos d’alta al moment al servei d’identificació IdCat Mòbil.
IMPORTANT: Cal tindre en compte que si la identificació es realitza mitjançant l’IdCatMòbil, s’haurà de fer servir cada vegada un codi nou. Cada tràmit que es faci a la Seu Electrònica necessita d’un codi diferent.
PAS 5:
Omplir el formulari amb les dades sol·licitades.
Cada tràmit pot sol·licitar dades específiques per al seu procediment.
PAS 6:
En aquest pas podreu carregar tota la documentació que estimeu oportuna per la vostra sol·licitud. Es pot donar el cas que un tràmit sol·liciti documentació obligatoria.
PAS 7:
Obtindreu un resum de tota la sol·licitud i cal revisar que la informació i documentació sigui correcta. Tot seguit, podreu signar la sol·licitud electrònicament.
PAS 8:
Si tot és correcte, obtindreu el rebut i la minuta del registre d’entrada de la vostra sol·licitud.