El proper divendres 3 d’abril del 2026, coincidint amb l’inici de les vacances de Setmana Santa, es reprendrà el servei d’estacionament regulat Zona Taronja. Aquest servei funcionarà:
-
Setmana Santa: Des del divendres 3 d’abril fins al dilluns 6 d’abril.
-
Caps de setmana i festius: A partir de l’11 d’abril fins al 14 de juny.
-
Cada dia: del 16 de juny al 15 de setembre, inclosos els festius.
Les tarifes es mantenen sense canvis respecte a l’any passat.
Atenció als usuaris
La gestió integral del servei es realitzarà al mòdul d’atenció ubicat a la platja (carrer de l’Estació amb Passeig Marítim), des del 23 de març. Aquest punt central permetrà resoldre qualsevol consulta o tràmit relacionat amb l’estacionament.
Horari d’atenció presencial:
-
De dilluns a divendres (i també festius): 9:00 – 14:00 h i 15:00 – 18:00 h.
-
Dissabte i diumenge: 9:00 – 14:00 h i 15:00 – 20:00 h.
A més, podeu contactar amb l’empresa a través del correu electrònic cunit@eysaservicios.com o del telèfon gratuït 900 920 073.
INFORMACIÓ:
Hi ha diferents tipus de persones usuàries depèn de cada situació personal:
- Persona empadronada amb vehicle dins de la ZT: Tarifa 10 euros temporada.
Exemple: Persona empadronada al carrer Calafell amb el vehicle domiciliat a la mateixa adreça.
Perquè s’apliqui aquesta tarifa cal estar empadronat i tenir domiciliat el vehicle en una adreça dins de la Zona Taronja.
- Persona empadronada amb vehicle fora de la ZT: 0,30 euros/dia
Exemple: Persona empadronada al carrer Mallorca
- Persona no empadronada a Cunit, però amb propietat dins de la ZT:
Tarifa setmanal: 20 euros
Mensual: 50 euros
Temporada: 70 euros
- No empadronat fora de ZT: condició de Visitant
Visitant: 1ª hora i següents 1,50 euros
Matí de 9 a 15h 6 euros
Tarda de 15 a 21h 6 euros
Dia 10 euros
Els vehicles que disposin de l’etiqueta ambiental «Zero emissions», emesa per la Direcció General de Trànsit (DGT), i que la portin col·locada de manera visible al parabrisa del vehicle, restaran exempts del pagament. Així mateix, els vehicles 100% elèctrics amb aquesta etiqueta i sempre visible no paguen. En canvi, els cotxes híbrids i amb etiqueta ECO sí que estan subjectes al pagament.

