El ple municipal de Cunit, reunit en sessió extraordiària aquest dijous 16 de maig, va centrar el debat en la proposta de la regidoria de Medi Ambient, Via Pública i Platges, sobre diversos temes relacionats amb l’empresa CESPA SA. D’una banda, se sotmetia a votació el desestiment d’una proposta de modificació del contracte administratiu de residus sòlids urbans i manteniment de platges. Aquest contracte, del qual queden quatre anys, ja ha patit diverses modificacions des de l’inici i la Comissió jurídica assessora que l’ha revisat aconsella resoldre’l, liquidar-lo i licitar-lo de nou.

D’altra banda, se sotmetia també a votació el desestiment d’una altra proposta de modificació, en aquest cas, del contracte administratiu dels serveis de neteja, manteniment i jardineria de les zones verdes i neteja viària. Per últim, s’aprovava la revisió dels preus dels contractes de neteja viària, i del servei de recollida de residus i neteja de platges. Tots ells, presentats per l’empresa CESPA SA.

Aquests quatre punts es van aprovar per majoria absoluta, amb els vots favorables de CiU, Guanyem Cunit, ERC i ICV, i l’abstenció de PSC, Ciutadans, PP i el regidor no adscrit Àngel Grau.

D’altra banda, el primer punt de l’ordre del dia, que proposava establir com a festes locals de Cunit els dies 20 de gener i 13 de juliol de 2020, es va aprovar per unanimitat.

El segon punt de l’ordre del dia, a proposta de la regidoria de Recursos Humans, era una modificació de la relació de llocs de treball de l’Ajuntament de Cunit per l’any 2019, que consisteix a adscriure a la sub-àrea de Seguretat Ciutadana el lloc d’Administratiu codi F6/3 que fins ara estava adscrit a la sub-àrea de Secretaria, i adscriure a la sub-àrea de Secretaria el lloc de treball d’Auxiliar administratiu codi F7/21, adscrit fins ara a Seguretat Ciutadana. Aquesta modificació respon a una necessitat, per part de la Policia Local, d’un tramidor i, alhora, reforçar l’àrea de Secretaria i Recursos Humans. Aquest punt va ser aprovada per minoria simple.

Podeu escoltar la sessió plenària en aquest enllaç.

Galeria d'imatges