El Govern de la Generalitat de Catalunya va anunciar ahir tarda que revisarà el planejament de 41 municipis litorals per reduir les noves construccions i protegir el paisatge. Cunit forma part dels 41 municipis dins del Pla director urbanÃstic (PDU) de revisió de sòls no sostenibles del litoral de Malgrat de Mar a Alcanar.
L’equip de govern municipal rep positivament aquesta notÃcia que es considera una oportunitat per a aconseguir comptar amb un planejament municipal actualitzat i també amb garanties de futur per a continuar construint un model de poble sostenible i amb una major qualitat de vida.
Segons el govern municipal «volem liderar aquesta revisió, ja tenim damunt de la taula el POUM i poder fer-ho colze a colze amb la Generalitat ens permet establir el model de poble que volem per Cunit i en el qual s’hi visqui, es respecti el nostre patrimoni natural, un municipi que generi oportunitats laborals i que tingui una enconomia local activa».
El govern de Cunit té clar que «els parà metres de 2006 no són els actuals i per això ens posem des d’ara mateix a disposició de la Generalitat per començar a dibuixar la millor proposta pel futur de Cunit».
