Comparteix aquesta noticia

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram
Share on print
Imprimir
Share on email
Email

El Consell Comarcal del Baix Penedès ha publicat les bases per atorgar els ajuts de menjador pel proper curs escolar. La convocatòria per al curs 2021-22, es farà de forma telemàtica a través de la Seu Electrònica del Consell Comarcal del Baix Penedès. Per poder accedir-hi, s’ha d’estar en possessió d’un certificat digital d’identificació (Idcat, IdCat mòbil, CLAVE). L’enllaç és: https://ccbp.eadministracio.cat/

Els terminis de presentació seran del 3 al 31 de maig, ambdós inclosos.  Els alumnes que es matriculin a P3 aquest curs, tindran de termini per presentar la sol·licitud fins el 30 de setembre. Els alumnes que es matriculin durant el curs tenen 30 dies des de la data de la matrícula per poder presentar la sol·licitud.

També, i de forma excepcional, s’obrirà un termini per poder fer la sol·licitud de forma presencial al Registre del Consell Comarcal, del 20 al 30 de setembre de 2021, demanant cita prèvia al telèfon: 977157171.

Els/les alumnes/as  que sol·licitin beca de menjador hauran de tenir, OBLIGATÒRIAMENT, DNI o NIE. Les famílies amb tots els seus membres amb passaport, usuaris dels serveis socials municipals, hauran de sol·licitar-hi informe per la tramitació de l’ajut.

Per a informació sobre els criteris d’atorgament dels ajuts podeu consultar el següent enllaç:

http://www.ccbp.cat/index.php/actualitat/notic/1214-el-consell-comarcal-del-baix-penedes-publica-la-convocatoria-per-demanar-els-ajuts-individuals-de-menjador-pel-curs-2021-2022)

 

 

Galeria d'imatges