Els Centres Cívics de Cunit presenten el nou trimestre d’activitats en diversos àmbits, perquè tots els Cunitencs i Cunitenques puguin accedir a cursos i tallers que n’estimulin el cos, la ment i l’esperit.

A l’àmbit de cos i ment, s’oferiran sessions de Ioga, Pilates , Mindfulness i Zumba entre altres.. i tot per alliberar l’estrès del dia a dia.

A l’àrea d’arts plàstiques, s’impartiran cursos de Pintura i Dibuix, Escultura, Patchwork,  Manualitats de reciclatge…entre d’altres, per fomentar la creativitat i l’expressió artística dels participants.

Pel que fa als idiomes s’impartirà Francès perquè els veïns puguin millorar les seves habilitats en aquesta llengua.

L’alimentació també serà protagonista aquest trimestre, amb tallers sobre cuina saludable i alimentació conscient, per generar una consciència sana i responsable en allò que es menja, impartit en col·laboració amb l’Institut Català de la Salut, Atenció Primària Metropolitana Sud.

Pels amants de la música, s’oferirà Guitarra, per continuar desenvolupant les habilitats musicals.

El món animal també estarà present, amb tallers sobre les Habilitats Canines dels nostres gossets!

Finalment, l’àmbit de la infància i la família oferirà tallers sobre Jocs de Carrer educatius i activitats lúdiques com “La Castanyada” perquè pares i fills puguin compartir en família.

En suma, aquesta varietat de tallers i cursos presentats pels Centres Cívics de Cunit està pensada perquè la ciutadania tingui accés i pugui desenvolupar les seves  capacitats en múltiples àmbits, fomentant-ne les relacions veïnals i el creixement personal i col·lectiu.

INSCRIPCIONS:
Del 4/09 al 15/09 demana cita prèvia trucant al 977673281 de dilluns a divendres
de 10:00 a 13h i de 16:00 a 21h.

Galeria d'imatges

Comparteix aquesta noticia

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Imprimir
Email