La darrera pujada dels preus dels peatges ha fet que el tram de l’autopista C-32 que va de Cubelles-Cunit fins a Barcelona passi a costar 22,14 euros, anada i tornada. Els ajuntaments de diversos municipis pensen que unes tarifes tan cares repercuteixen en la competitivitat econòmica del territori, entre d’altres inconvenients, i s’han agrupat en el Pacte del Penedès Marítim per posar pressió i aconseguir millores.

Actualment en formen part entre 15 i 20 municipis i consells comarcals de la costa del Penedès i Garraf, i s’espera que s’hi sumin més poblacions de l’interior i de la comarca de l’Anoia.

Ràdio Cunit ha entrevistat l’alcaldessa Montserrat Carreres sobre els projectes i objectius de la plataforma. Parla també d’altres objectius de millora, en matèria de transport públic.

Podeu escoltar l’entrevista sencera a continuació:

Galeria d'imatges

Comparteix aquesta noticia

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Imprimir
Email