Enguany, l’Ajuntament de Cunit ha volgut que la Festa Major es celebri tot i la situació sanitària. I ho fa adaptant les activitats a la normativa vigent.

Montse Cámara, regidora de Cultura, explica que “Aquest any no hem volgut renunciar, en la mesura que es pugui, a compartir ni que sigui amb restriccions, espais i escenaris de festa major. Hem demostrat a Cunit que la cultura és segura i que complint la normativa es pot gaudir de l’oci. Aquesta Festa Major treu el cap després que l’any passat no es va poder celebrar, per això, amb seny, aquest any volem tornar a mostrar les nostres tradicions”.

L’ajuntament, des de la regidoria de Cultura i Festes, ha programat aquesta Festa Major basada en propostes de la cultura popular i amb espais adreçats a totes les edats; excepte l’espectacle del 9 juliol  ” Quin pollastre” que és apte per a majors de 16 anys.

Per a assistir als actes cal fer reserva prèvia per telèfon al 977 67 62 92, per e-mail a  cultura@cunit.cat o bé presencialment a les oficines municipals del carrer dels Horts, 5, (Espai Jove) en horari de 10 a 14 h, o, si l’aforament ho permet, també abans de l’inici dels actes.

En el moment de fer la reserva s’haurà d’especificar l’acte o actes que es vol assistir.

En les reserves per e-mail heu de facilitar el nom, telèfon de contacte i número de persones.

L´assignació dels seients es realitzarà en el moment de l’accés a l’acte.

El termini per fer les reserves als diferents actes  serà el dijous 8 de juliol 2021 inclòs o un cop complert l’aforament .

Galeria d'imatges

Comparteix aquesta noticia

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Imprimir
Email