Com a conseqüència de l’Estat d’Alarma, són moltes les sol·licituds de moratòries per al pagament de les hipoteques que s’estàn donant. Un dels documents que demanen les entitats bancàries és el Certificat d’empadronament relatiu a les persones empadronades en l’habitatge hipotecada, amb referència al moment de la presentació dels documents acreditatius i als sis mesos anteriors.
És per això que els informem que poden demanar aquest document mitjançant la Seu Electrònica del web de l’Ajuntament de Cunit, i que podreu trobar el tràmit específic SOL·LICITUD VOLANT/CERTIFICAT EMPADRONAMENT dins de TRÀMITS DESTACATS.
Si no disposen de certificat electrònic, poden donar-se d’alta al servei IdCat Mòbil. Podeu veure com fer-ho fent clic aquí.
#QuedatACasa