Descripció
Espai ubicat als baixos de l’edifici del carrer Sant Joan núm. 4, que consta de recepció, tres sales polivalents ( reunions, juntes, atenció als associats/ades), espai de treball amb dos llocs i un espai comú de guixetes.
Aforaments:
Sala 1: 10-12 persones
Sala 2: 10-15 persones
Sala 3: 30-40 persones
Espai de treball: espai de gestió
Tipus d’usos
- Ús puntual per a una gestió
- Ús puntual per a gestions continuades
- Ús permanent
- Ús extraordinari
Tramitació
Qui el pot sol·licitar?
Les associacions, col·lectius, grups i entitats, sense finalitat de lucre d’àmbit local i de diferents sectors (veïns, cultura, joves, esports, gent gran, entre d’altres)
Quan es pot sol·licitar?
DATA SOLLICITUD DURACIÓ
(mínim) (màxim)
a) Ús puntual per un gestió | 3 dies | 1 dia |
b) Ús puntual per a gestions continuades | 7 dies | 2 mesos |
c) Ús permanent | 15 dies | 1 any |
d) Ús extraordinari | Mateix dia | Mateix dia |
Termini per resoldre la sol·licitud?
El temps de tramitació és variable segons el tipus d’ocupació de què es tracti.
Qui resol?
L’Alcalde/essa – President/a de la Corporació municipal.
Òrgan Tramitador
Departament de Relacions Ciutadanes
Quin cost té?
És gratuït.
Impresos i documentació que cal aportar:
- Full de sol·licitud ciutadana. (identificar el núm. assignat d’acord amb la inscripció al Registre Municipal d’associacions, en cas d’estar-hi inscrita)
- Descripció de l’activitat amb indicació del dia, hores i nombre de persones que hi assistiran.
- Còpia de la pòlissa de RC.
Fonaments legals
Reglament 9.36 Regulador del Funcionament de l’Espai Associatiu Municipal.
Llei 30/92, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.