Descripció
És un tràmit pel qual una persona física o jurídica, sol·licita certificats de serveis urbanístics.
Tipus certificats
- Certificat de règim urbanístic
Referit a les determinacions urbanístiques aplicables a una finca concreta (classificació, qualificació, condicions d’edificació…)
- Certificat d’antiguitat
Acredita la data administrativa que consta en l’obra nova d’un habitatge
- Certificat de número de policia
Identifica les modificacions de nomenclàtor i de numeració
Tramitació
Qui pot sol·licitar-ho?
- Qualsevol persona física o jurídica
Quan es pot sol·licitar?
- En qualsevol moment
Termini per resoldre la sol·licitud?
El termini per notificar els certificats és el de un mes, des de la data de la presentació de la sol·licitud en el registre general de l’ajuntament.
Vigència
6 mesos
Qui resol?
S’emet informe pel tècnic competent i s’emet certificat pel Secretari de la Corporació, amb el vist i plau de l’alcalde/essa- President/a de la Corporació municipal
Òrgan Tramitador
Departament d’obres de la Corporació municipal – Oficina d’atenció Ciutadana
Quin cost té?
Taxa 3.1
- Certificat de règim urbanístic:…………………………..205,00 euros
- Certificat d’antiguitat………………………………………..128,40 euros
- Certificat de número de policia……………………………..6,40 euros
Formés de tramitació :
La tramitació serà presencial a l’ Oficina d’atenció Ciutadana municipal situada al carrer Major núm.12 de Cunit.
D’acord amb la Llei 39/2015, de procediment administratiu, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics els següents subjectes:
- Les persones jurídiques
- Entitats sense personalitat jurídica
- Els que exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi col·legiació obligatòria.
- Els qui representin a un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l’administració (per exemple Comunitats de Propietaris…)
Impresos i documentació que cal aportar
- Sol·licitud electrònica o escrita (ha d’anar signada per una persona física o jurídica), amb tota la documentació que s’hi assenyala:
- concretar la finca per la qual se sol·licita el certificat
- escritura
- autoliquidació
Fonaments Legals
- Llei 7/1985, de 02 d’abril, Reguladora de les Bases de Règim Local, modificada per la Llei 4/1996, de 10 de gener.
- Decret 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya
- Reglament d’obres, activitats i serveis dels ens locals de Catalunya (ROAS)
- La Llei d’urbanisme, i el Pla d’ordenació Urbanístic Municipal (POUM).
- Ordenança Municipal d’obres núm. 1.16