Ràdio Televisió Espanyola arriba a Cunit del 14 al 16 de novembre amb el seu nou programa itinerant denominat amb una sis unitats mòbils expositives que recorreran durant 10 mesos les diferents Comunitats Autònomes per a realitzar accions de comunicació, dinamització i difusió per a sensibilitzar i conscienciar de la necessitat de desenvolupar les competències digitals bàsiques de la ciutadania.
La unitat mòbil disposa d’un espai expositiu i didàctic d’uns 50 m², accessible també per a persones amb mobilitat reduïda, integrant un àmbit expositiu dotat de recursos audiovisuals i multimèdia per a dur a terme sorprenents activitats, tallers i sessions formatives TOTALMENT GRATUÏTES, realitzats a càrrec de persones educadores especialitzades i d’uns 60 minuts de durada.
Es pot localitzar ràpidament l’autobús que estarà instal·lat als voltants del Casal Municipal de la Gent Gran, en horari de tarda (dimarts 14) ik la resta de dies de 10.00 a 13:30h i de 17.00 a 20:30h.
Aquest conjunt d’accions està emmarcat en la campanya Generació D del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència (PRTR) del Govern d’Espanya.