Certificat de Professionalitat Dinamització d’activitats de temps lliure infantil i juvenil (Monitor/a de lleure)
Places limitades!
Objectiu del curs.- Organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de lleure educatiu adreçades a la infà ncia i la joventut, en el marc de la programació general d’una organització, aplicant les tècniques especÃfiques d’animació grupal, incidint explÃcitament en l’educació en valors i atenent les mesures bà siques de seguretat i prevenció de riscos.
- Inici: 13/11/2019
- Fi: 17/02/2020
- Durada: 330 hores (170 h teòriques, 160 h prà ctiques)
- Idioma: CatalÃ
- Horari: 9:00 – 14h. Dilluns – dimecres – divendres
- Lloc: Edifici Complex Cultural (Carrer de la Creueta S/N, Cunit)
Requisits d’accès
Aquest certificat de professionalitat requereix el compliment d’ una de les següents vies per poder accedir:
- Estar en possessió del TÃtol de Graduat en Educació Secundà ria Obligatòria (ESO) o TÃtol d’Educació General Bà sica (EGB)
- Estar en possessió d’un certificat de professionalitat del mateix nivell del mòdul o mòduls formatius i/o del certificat de professionalitat al que desitja accedir.
Preinscripcions al CP
Directament a la web de la Fundació Pere Tarres. Clicka aquàsi està s interessat/da.Â
Per a més informació, pot contactar amb el SOM Cunit (Carrer dels Horts, 5, Cunit) i amb l’entitat que realitzat la formació, la Fundació Pere Tarres, mitjançant el telèfon 93 410 16 02.
