El divendres 22 de maig a les 17.30 h, la Biblioteca Municipal Marta Mata us ofereix un conte en anglès a través de les xarxes socials (facebook o instagram), a càrrec del Centre d’Estudis i Idiomes de Cunit.
Gaudiu del conte d’Eric Carle i de les manualitats que ens ofereixen les companyes del CEIC al finalitzar l’explicació del conte. Un llibre que ens explica la història d’una eruga molt petita, però que tenia una gana enorme. Així que es va passar tot aquest conte menjant, travessant pàgina rere pàgina, fins que finalment es va convertir, com totes les erugues, en papallona.
L’equip de la Biblioteca continua treballant des de casa, com altres serveis, per oferir els millors serveis aquests dies de confinament a casa. Tot i no poder assistir físicament a les activitats, mentres duri vigent l’estat d’alarma, podreu gaudir de les seves activitats a través de les xarxes socials.
Seguiu les xarxes socials i no us perdeu res!
- Facebook: Biblioteca de Cunit
- Instagram: @bibliotecadecunit