El divendres 28 d’octubre, a les 18:00 h, la Biblioteca Municipal Marta Mata realitzarà la primera trobada del Book Club d’aquest curs. Una sessió on es comentarà el llibre The Rainbow, de D.H. Lawrence.
David Herbert Richards Lawrence (1885-1930) fou un escriptor anglès autor de novel·les, contes, poemes, obres de teatre, assaigs, llibres de viatges, pintures, traduccions i crítica literària. La seva literatura exposa una extensa reflexió sobre els efectes deshumanitzadors de la modernitat i la industrialització, i va abordar qüestions relacionades amb la salut emocional, la vitalitat, l’espontaneïtat, la sexualitat humana i l’instint.
Si voleu formar part del Book Club adreceu-vos a la Biblioteca, envieu un correu electrònic a biblioteca@cunit.cat o truqueu al 977 67 48 84.
Podeu consultar totes les activitats de la Biblioteca a través de les xarxes socials:
- Facebook: Biblioteca de Cunit
- Instagram: @bibliotecadecunit