Dilluns 17 de novembre, a les 17:30 h, la Biblioteca Municipal Mata Mata us ofereix la Bebeteca, a cà rrec d’Anima Theatrum.
Vet aquà que una vegada hi havia un ocellet que vivia al mig del bosc a dalt d’un gran arbre. El Petitó, que aixà es deia l’ocellet, estava molt avorridet perquè en aquell bosc no passava mai res. Però un dia de sobte el bosc va començar a canviar, i va arribar la primera, més tard l’estiu, seguidament la tardor i finalment l’hivern. El Petitó va experimentar les quatre estacions de l’any amb els seus colors, textures i sons. I el Petitó no es va avorrir mai més.
Amb la música de Vivaldi de base argumental i una petita i senzilla història d’un ocellet, passarem per les quatre estacions de l’any. En cada una d’elles apreciarem els colors, les textures i els sons amb diferents instruments.
Conte teatralitzat amb activitats sensorials. Adreçat a infants d’entre 6 mesos i 3 anys.
Cal inscripció prèvia, només a través del correu electrònic biblioteca@cunit.cat.
Podeu consultar totes les activitats de la Biblioteca a través de les xarxes socials:
-
Facebook: Biblioteca de Cunit
-
Instagram: @bibliotecadecunit
